Historik

söndag 21 november 2010

STEN, kan jag inte vara utan

I somras anlitade vi stensättare, vi är super nöjda !

Nu kan man äntligen gå runt vinkastet, utan risk för benbrott

så blev det en mur till, för vart man en gräver så finns mina skatter

Naturlig konst !

utmed väggen har jag planterat rabarber , svarta hallon....

Att en stenen blev kvar är jag tacksamför



Mina eget gjorda murar är mer naturliga

Från svunna tider, sekelskiftet lever ännu

Avrinningskanal

Uppfarten

att växterna trivs ihop med sten, varmt och gott !

en av mina skatter

julroserna intar stentrappan

projekt

2 kommentarer:

  1. Jag älskar verkligen er stenläggning, va fint det ser ut med den senaste ner mot nya pergolan!

    SvaraRadera
  2. Tack Carina, i vår skall dammen byggas, duken finnes redan och fontänen.....HK projekt !

    SvaraRadera