Historik

fredag 12 november 2010

Vår vandring 2008












4 kommentarer:

  1. Men var det inte då du köpte magnolian du har på bild? När jag var på besök? Glöm inte notera sådan när du lägger in bilder, Nytt, köpt, fått, namn och av vem - perfekt trädgårdsdagbok!

    Minns du att jag fick stickningar på julrosor av dig? De där spretiga som jag alltid glömmer namnet på - de har stora, fina knoppar i år!!

    Ha en trevlig fredag :)

    SvaraRadera
  2. Hej Lotta.

    Moderplantan var med på bild, så nu vet du vad som väntar.

    O- koll =) kan inte få in någon text till enskilda bilder.
    Skulle också vilja härma dig, snyggt med undergrupperna ( entré = ettiketerna )
    Mycket att lära.
    Tack för att du lagt in min blogg, får se hur länge det dröjer innan någon okänd hälsar på.
    Trevlig helg
    Kia

    SvaraRadera
  3. Man längtar :)

    Idag har jag SATURDAY SHOW OFF
    hos mig.....
    Lägg gärna till Din blogg med
    Håkan

    SvaraRadera
  4. Tack Håkan, för att du tittar in.
    Anmält mig till showen, men fick inte med någon bild, visste inte hur jag skulle göra....

    SvaraRadera