Historik

onsdag 16 mars 2011

vår sol i rabatten....

Lund 9

Jag är inte så förtjust i gula blommer, men vintergäck gör mig glad.
Och det behövs för jag har fortfarande värk i armarna, inte så käckt när man vill ut och rensa. Men får bita ihop och ta det lite lugnare.
Idag skall jag städa i vinkastet och göra plats för mina frösådder, som måste flyttas ut....de börjar bli rangliga och måste omskolas

Mars 2011 05

Blandkompott: kraftigt och skirt, ätbart och till lyst,
ettårigt och flerårigt

Solig hälsning från Vikagårdens Lustgårdar, nu går jag ut !!!!!

1 kommentar:

  1. Just Vintergäcken gillar jag också denna tid på året.. för övrigt har jag inte många klargula blommor.. några i nyanser som inte stör så mycket förstås.. ljusvanilj är fint tycker jag. Rådjuren får du allt behålla själv.. eller så får ni göra en Runar.. *hehe*.. de smakar gott även om de är söta att se på. Ett besök frampå vårkanten vore väldans trevligt.. *ler*.. vi jobbar på det Kia.. Ha det gott och vila nu, så du blir stark i armarna.. Monica

    SvaraRadera