Historik

tisdag 17 maj 2011

Att trollbindas av vacker utsikt

Mallis 6

Som här, då får man ro. Bilden tagen på Malliorca en gammal arabisk trädgård.....
En kväll som denna då havet böljar in och har en nyans av ljusblått. Får jag nästan samma känsla då jag sitter vid min arbetsplats....
Jag förlåter nästan den kraftiga vinden.

Bigård nr: 170 har blivit ompysslad idag. Våra tre samhällen växer på och det ser ut som det blir mycket honung. Drottningarna Ingrid, Margrethe, Silvia verkar starka....

3 kommentarer:

  1. oh, beautiful. I wonder where this place is??
    Hi, I am coco, visitng your lovely blog.

    SvaraRadera
  2. En sån härlig rofylld bild.. och så bra att Drottningarna mår bra.. &) Önskar dig en härlig helg.. kram/Moa

    SvaraRadera
  3. Fantastiskt vackert!

    Har du sett bilderna på dig från invigningen? Kolla in mitt flickr!

    http://www.flickr.com/photos/31603328@N02/sets/72157626655621901/

    SvaraRadera