Historik

torsdag 7 april 2011

Vårvandring i full storm.....

Soligt och rätt så varmt, men vad det blåser. Hade klara svårigheter att hålla kameran still, nu går vi.

9 April

Vassen vajjar så fint och har underbar färg.

11 April

Idag blir man våt om fötterna när man går ut på Strandvägen.

4 April

Som tradition pyntar jag Romeo med fjädrar, och iår fick det bli olivgrön.

1 april

Denna julros log mot mig trots vinden.

April 2011 005

Nu är det för många, och fler lär de bli !

5 April

Här är mina nya odlingsbäddar, visst är de snygga. Bara på ett par dagar har de börjat rosta och rostigare skall de bli.
Min kompis Lise har argenturen i Sverige och säljer via nätet.
Det Danska företaget heter " Land "
Vill du komma i kontakt med henne, så skickar jag adressen.

Nu när våren är här, så är det många prodjekt som skall slutföras. Men med muskelinflammation i ryggen får jag vänta ett tag till.
Åker till Mallorca med damgänget på lördag, vi firar 20. Värme och trevligt sällskap kommer att göra susen.

Ta vara på dagen, Kram Kia

1 kommentar:

  1. Men Gud vilka fina, vill ha! (odlingslådorna, inte rådjuren ;-)

    Va kostar dom och vilka mått?

    SvaraRadera